Brons EK Judo onder 23 voor Jelle Snippe

Fotograaf: Rui Telmo Romão

 

Jelle Snippe veroverd op de laatste dag van het EK Judo <23 in Izhevsk de bronzen medaille in de gewichtsklasse <100kg. 

Lees ook

Een mooi begin van seizoen 2019-2020!

Nieuws

Een mooi begin van seizoen 2019-2020!

Op 1, 2 en 3 november 2019 vond het World Cup Kwalificatie Toernooi (WCKT) plaats in Thialf. De schaatsers streden hier voor startplekken voor de eerste vier World Cups die gehouden worden in Minsk (Wit-Rusland), Tomaszów Mazowiecki (Polen), Nur-Sultan (Kazachstan) en Nagano (Japan). De beste vijf rijders per afstand plaatsten zich voor de World Cup. Helaas is Louis Hollaar vlak voor het WCKT geblesseerd geraakt en kon daardoor niet deelnemen aan het toernooi.

Op de eerste dag slaagden de schaatsers van TalentNED er in om twee World Cup tickets te bemachtigen. Ireen Wüst behaalde de derde plek op de 1.500 meter in een tijd van 1.55,09 en Marcel Bosker de vierde plek op de 5.000 meter in een tijd van 6:18.41. Verder reed Thomas Geerdinck op de 1.500 meter een persoonlijk record met 1:46.74. Wegens lichamelijke problemen moest Lotte van Beek zich na de eerste wedstrijd afmelden voor de race van zondag.

Esmée Visser zette zaterdag een razendsnelle tijd neer op de 3.000 meter (4:00.27) en behaalde de eerste plek. Thomas Geerdinck wist weer een persoonlijke record binnen te slepen op de 1.500 meter met 1:46.74. Hij eindigde hiermee op de negende plek. Marcel Bosker sloeg ook toe op de 1.500 meter en behaalde de vierde plek (1:45.80).

Op de slotdag van het toernooi sleepten de schaatsers van TalentNED nog drie World Cup tickets binnen. Esmée Visser reed een sterke 5.000 meter en behaalde daarmee de eerste plek in een tijd van 6:52.75. Marcel Bosker zette met een tijd van 13:07.01 een persoonlijke record neer en werd hiermee vierde op de 10.000 meter. Ireen Wüst haalde het laatste ticket binnen op de 1.000 meter. Ze reed een tijd van 1:14.77 en werd daarmee tweede.

Kortom een mooi begin van seizoen 2019-2020 met zeven startbewijzen voor team TalentNED voor de eerste World Cup reeks. De eerstvolgende wedstrijden op het programma zijn de 1e World Cup in Minsk (15 t/m 17 november) en de 2e RABO Holland Cup in Eindhoven (23 t/m 24 november).

Lees meer

TalentNED sluit digital partnership met Snakeware

Nieuws

TalentNED sluit digital partnership met Snakeware

SNEEK / ENSCHEDE - Digital agency Snakeware en TalentNED, een hoogwaardig multi-sport talentontwikkelingsprogramma, zijn een digital partnership aangegaan. Het eerste resultaat, de splinternieuwe website van TalentNED, geeft de ambitie en daadkracht van het partnership weer. Een intuïtieve, snelle en overzichtelijke website die onder andere via uitgebreide bio’s de weg naar de top van de TalentNED schaatsers, waaronder Ireen Wüst, Esmee Visser en Marcel Bosker, weergeeft.


Digital agency Snakeware uit Sneek (Friesland) staat garant voor creatie, content, social media, bouw en beheer van www.talentned.nl. Snakeware bouwt het platform uit tot een volwaardig ecosysteem rond talentontwikkeling voor sporters en bedrijven in Nederland. Met de nieuwe website als digitale kern van het ambitieuze TalentNED en met de gelijknamige schaatsploeg als haar huidige uithangbord gaat Snakeware TalentNED helpen om jonge talentvolle sporters klaar te stomen voor de top van hun carrière.

Directeur Gerard Kemkers: “Wij zijn erg tevreden over het resultaat van de website en de samenwerking daarin met Snakeware. Het is een zeer geschikt platform geworden, waarmee we aan de buitenwereld willen laten zien waar we als TalentNED voor staan en wat we voor de Nederlandse sport willen betekenen als het om talentontwikkeling gaat. Daarnaast biedt het platform kansen om ook het bedrijfsleven aan te haken op het thema talentontwikkeling”

Op het vlak van talentontwikkeling zal TalentNED diverse sporten omarmen. De website beoogt dan ook een online community voor het adequaat en duurzaam ontwikkelen van jonge talentvolle Nederlandse sporters te zijn. De samenwerking tussen de gedreven en ambitieuze partners sluit naadloos aan bij de strategie van TalentNED met als missie “Building future winners”.


Passie voor talentontwikkeling
Snakeware is door TalentNED geselecteerd vanwege het enthousiasme en de drive van Snakeware om te willen leren en opgedane kennis te delen om zo elke dag betere prestaties neer te zetten. “Vorig jaar had ik goede gesprekken met Gerard Kemkers en vanuit de wederzijdse passie voor talentontwikkeling ontstond al snel een band en de wil om samen te gaan werken” zegt Ate van der Meer, CCO van Snakeware. Investeren in talent zit de Snekers in het bloed. Zowel binnen als buiten het bedrijf ondersteunt Snakeware al jaren sport- en cultuurprojecten via sponsoring en andere initiatieven.

Ook Toine Dinkelberg, CDO Snakeware, is enthousiast over de samenwerking met TalentNED: “TalentNED past perfect bij ons, want wij zijn net als zij energiek, innovatief en een tikkeltje rebels. Om succesvol te zijn in de sport en in het bedrijfsleven is het noodzakelijk om altijd te blijven verbeteren. Dat element – ‘Building future winners’ - is iets wat we zullen benadrukken in campagnes van TalentNED.”

Over TalentNED
TalentNED wil doorlopend jonge talentvolle Nederlandse sporters goed voorbereid naar het hoogste prestatieniveau brengen, zodat we in de toekomst Nederlandse successen in de absolute top kunnen blijven vieren. TalentNED borgt de doorstroom naar de top en biedt jonge sporters een kans om een carrière in de topsport na te streven en hun droom te verwezenlijken.

TalentNED biedt een open sponsor platform voor partners die bereid zijn om te investeren in talentontwikkeling in sport. Die het belangrijk vinden om te investeren in de toekomst van talent. Op het platform kunnen partners aanhaken bij thema’s als talentontwikkeling, innovatie en vitaliteit. De aangesloten bedrijven en de sport kunnen profiteren van onderlinge kruisbestuiving op deze thema’s. Met als doel om samen een duurzame toekomst te waarborgen voor de sport en het bedrijfsleven.


Over Snakeware
Sinds 1995 helpt Snakeware organisaties op basis van data driven marketing en CMS software bij het realiseren van business doelstellingen. Het bedrijf streeft naar de optimale customer journey die leidt tot de grootst mogelijke loyaliteit en customer lifetime value.
Bijna een kwarteeuw nadat vier jongens op een Friese zolderkamer begonnen met schrijven van software en sleutelen aan computers, staat er in 2019 een succesvolle, wendbare en internationaal opererende onderneming met ruim 50 werknemers en een succesvol software platform voor digitale producties.

 

Lees meer